Diskuse

Pojďte na slovíčko 01: Pivní lekce španělského jazyka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zkusil jsem to bez klobouku, ale nedá se to srovnávat... :-)R^

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D

Samozrejme, ale lidi by se mohli vymlouvat, ze zadny klobouk nemaji, a na cviceni by se vykaslali!

0 0
možnosti
Foto

Dobre pivo je VZDYCKY zajimave :-) Dekuju za navstevu :-)

0 0
možnosti
Foto

Dobre pivo je VZDYCKY zajimave :-) Dekuju za navstevu :-)

0 0
možnosti

Děkuji paní učitelko a těším se na další lekci.

1 0
možnosti
Foto

R^a doufám, že budou následovat další. R^

1 0
možnosti
Foto

Priste si zanadavame ;-D Diky za navstevu :-)

0 0
možnosti

Una buena lección! Gracias!

Aplausos!:-))))

1 0
možnosti
Foto

Gracias por la visita :-)

1 0
možnosti

Nosotros tenemos cervezas

Tambien tenemos tiempo

Importante tener pocos pesos

Pero mi suerte es mala siempre

1 0
možnosti
Foto

R^Kamilo, nejdřív jsem se lekl nějaké nudné lekce, ale tohle je úžasné. Tak na zdraví, jen doufám, že tam máte taky tak skvělá piva jako tady. Tedy skoro tak skvělá:-P

1 0
možnosti
Foto

My mame dobre vino, s pivem je to kapanek horsi ;-( Ceske pivo ma ve Spanelsku jmeno

1 0
možnosti

T46o75m95á24š 87P13í74c57l

14. 6. 2017 10:57

Pěkná první lekce. Já jsem před časem se španělštinou také začal. Jazykolamová slova a ten chaos v časech sice nejednomu pořádně zamotá hlavu, ale celkově jde o jazyk, jehož učení je poměrně zábavné (i pro takový antitalent, jako jsem já). A také je zajímavé, že když španělštinu slyšíte, tak přestože neznáte ani slovo, tak tam ta jednotlivá slova neomylně slyšíte. Z angličtiny můžete znát kompletní slovník, ale jakmile to na vás nějaký ten horkobrambovový mluvčí vychrlí, nezaznamenáte ani jednu slabiku :-)

1 0
možnosti
Foto

Spanelstina je o hodne jednodussi nez napriklad cestina. Navic krasne zni, to se to pak uci samo :-) Diky za precteni :-)

1 0
možnosti