Diskuse

Někde se občas zastaví čas

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Před lety jsme spali v nějaké vesničce u Toleda. Vypadalo to tam jak z 19. století...

0 0
možnosti
Foto

a nevzpomínáte si na jméno? Byla jsem jen v Toledu, na okolí mi nezbyl čas :-(

0 0
možnosti

Kamilo, to jsou překrásné fotky!:-)

Pro mě jsou nejvíc ty donquijotské ze začátku. Připomínají obrazy starých mistrů. Nádhera! Díky!

0 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

strašidelně hezký:-)

0 0
možnosti
Foto

... a v noci hezky strašidelný ;-D

0 0
možnosti
Foto

Kamilo, hezky jsem se pokochalR^

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, Pavle :-) Já se zase kochám "Czechií" :-)[>-]V

0 0
možnosti

Kamilo, nadherny misto! nikde zadny cedule kokakola, mekdonald, danone a malo lidi - proste raj! Dekuju za zprostredkovani a fajnovej den preju

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak - ráj na zemi ... dokud nezačnou rekonstruovat a rehabilitovat ...

0 0
možnosti
Foto

Tam se čas opravdu, Kamilo, zastavil. Ale je pravděpodobné nebezpečné v těch místech se potulovat bez přilby na hlavě. R^

0 0
možnosti
Foto

A bez koně ... je ho tam kde uvázat! :-)

0 0
možnosti
Foto

Nádherné fotky. Díky, Kamilo R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu Petře :-)

0 0
možnosti
Foto

zastavení a cestování v čase. Díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

R^To je nádherné, Kamilo. Dýchla na mě starobylá exotika ve své lidské prostotě:-)

0 0
možnosti
Foto

Člověk se tam přesune do jiného století. Stojí to za návštěvu víc než plážová letoviska

0 0
možnosti