Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Je to sice pro ženy, ale moc se nasmál i jako chlap;-D Posílám karmu a přeji hezký večer:-)

1 0
možnosti
Foto

Pro muze je tam taky pouceni: za kazdych okolnosti zene rict, ze ona dietu drzet prece nemusi. V opacnem pripade by nasledky mohly byt katastrofalni ;-D

1 0
možnosti
Foto

.... s rozhovory vydržíte v pohodě až do doby, kdy vám konečně dojde, že žádná dieta stejně nezabrala, ale pořád je o čem si povídat ...

1 0
možnosti
Foto

R^Pět kilo nejmíň! Fotky pneumatiky a celulitidy posílám obratem;-D

1 0
možnosti
Foto

Vy ale prece dietu drzet nemusite ;-)

0 0
možnosti
Foto

Diky za navstevu i palec nahoru :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ ...taky jdu do toho (jako každé jaro);-)

2 0
možnosti
Foto

Ale neee, Vy přece dietu držet nemusíte!

1 0
možnosti
AS

A abychom z toho naseho hobby udelaly olympijsky sport, mel by tam byt bod c.11. Kazdou dietu si poradne zapsat s postupne stoupajicim poradovym cislem, abychom kazda vedela, ze kamaradce ta 328.dieta pomohla, ale ja vyseldky stejne mit nemuzu, protoze drzim dietu teprve c. 147.

Moc povedene, Kamilo. Dietu sice nedrzim, ale vim, ze bych mela zacit. Ja si to testuju na manzelovi. :-)

1 0
možnosti
Foto

Bohužel asi budou lidé, kteří dietu č. 328 vyzkouší ...

Odpověd na druhý odstavec: Bod c. 3 ;-D

0 0
možnosti
ZS

Kamilo, tohle mě odbouralo:

Kdybyste začala tvrdit, že zeleninu milujete, cukr vám nechutná, cvičení je pro vás droga anebo že se dokonce máte ráda taková, jaká jste, ostatní diskutující by mohlo napadnout, že jste namyšlená...

...proto se nemohu těchto diskuzí účastnit...;-)

7 0
možnosti
Foto

No to ne ... Člověk musí být opatrný. Před pár měsíci si kamarádky u kafe stěžovaly, jak málo  času mají. Já jsem jim řekla, že mám času dost, a že jak si to člověk zařídí, tak to má. Od té doby jsem je neviděla ...

3 0
možnosti
LB

R^ karma :-) ja jsem nedavno klabosila s kamaradkou a stezovala jsem si, ze se mi nedari hubnout. kamaradka me presvedcovala, ze opravdu neni potrebne, abych hubla, protoze vypadam bajecne. lichotilo mi to, ale kdyz jsem dodala, ze jsem vecer opravdu nemusela pit ty dva bechery na vytraveni syra a misky dynovych seminek a ona porad lichotila, bylo mi to uz divne. takze jen dodavam: lichotit, ale s rozumem, at si toho hereckeho vykonu dotycna nevsimne ;-D

3 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS