Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vás jsem mezi tou spoustou bloggerů nějak přehlédla! Vaše blogy se mi líbí :-)

0 0
možnosti
Foto

tak já jsem se trochu bál...ale hezky:-):-)

1 0
možnosti

Tak já zrovna vytáhl ze skříně zimní botky, neb nám tady mírně nasněžilo - a až se odpoledne vrátím, tak schválně napíšu, zda a čeho jsem se já starý strašpytel bál a zda to v našem lese vypadalo jako na Vašich obrázcích.:-)

1 0
možnosti

Tak tedy v našem lese také byly stromy jako na Vašich obrázcích, ale listí nebylo na nich, nýbrž na blátě pod sněhem, a já se bál, abych si na něm nenarazil kostrč.

0 0
možnosti

Já mám někdy pro strach naděláno, ale tohoto jsem se nelekl .-) R^

1 0
možnosti
Foto

Nedivim se, kdyz nam vzali moznost zmenit prirodni harmonii v bubaka po najeti mysi :-[

0 0
možnosti

Pěkné - od prvního obrázku, po poslední zvuk klávesy pianina. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Kamilo, já rád les, ale klíšťata ne! Jsou ve Španělsku velká jako hřiby?

1 0
možnosti
Foto

O klistatech by Vam mohla vypravet moje kocka. Ta jich ulovi asi tak desetkrat vic nez mysi! :-) Diky za navstevu blogu i lesa!

0 0
možnosti