Diskuse

Na truc

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tesi me, ze jsem na titulce, ale pridane "... na stebla travy vzpominam" zni i na me az prilis poeticky :-)

1 0
možnosti

Zajímavé fotky - zajímavé barvy. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tady ve Spanelsku jsou to bohuzel zimni barvy. Chci sniiih ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^můžete trucovat klidně i častěji:-)

1 0
možnosti
Foto

Ale hezceji jsem trucovala kdyz jsem byla mala ;-D Diky na navstevu :-)

0 0
možnosti
Foto

Já mám, Kamilo, mezi kamarády také Kamila. Nefotí, ale vypadá jako 007 S.C. Byl bych raději kdyby vypadal jinak a raději dělal fotky jako Kamila, když už se jmenuje Kamil. Jinak se těším, až KB bude dělat hanbatý fotky z koupání při úplňku sám, když se k tomu nikdo nemá. Palce nahoru jsou za fotografieR^R^ vícn jich - zatím - nemám!

1 0
možnosti
Foto

Místo C mi tam skočilo CH, asi že jsem se zrovna vrátil ze Švajcu

1 0
možnosti
Foto

J70a27n 10P95r75a23ž33á85k

10. 12. 2014 14:50

R^Krásné vzpomínání, už se těším na příští léto:-)

1 0
možnosti
Foto

Ja taky! Je desna zzzzima ;-D

1 0
možnosti
Foto

Kamilko a já si zatrucoval s tebou ;-D;-D;-DR^R^

0 0
možnosti
Foto

A ja zacnu trucovat doopravdy jestli brzo nebude blog o autech :-P

1 0
možnosti
Foto

Kde jsou hambatý fotky z toho koupání při úplňku?:) R^

1 0
možnosti

...čekala jsem, kdo se chytí;-D

3 0
možnosti