Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na podzimu je hezká jen ta vybarvená příroda, jinak nic. Chladna zrána, později deště, vítr a nakonec sníh. Říjen, listopad, to jsou pro mě nejhorší měsíce z hlediska počasí. Sníh to trochu vylepší, ale stejně se vždy těším na jaro a teplo.

Vaše obrázky jsou to hezčí z podzimu.

1 0
možnosti
Foto

Ja jsem na tom byla podobne, dokud jsem nevycestovala. Ted mam strasne rada vuni podzimu, mlhy, dest, popadane listi ...

0 0
možnosti
Foto

Těším se na podzim, mé nejoblíbenější období roku:-) Hlavně září:-)

1 0
možnosti
Foto

Cesky podzim je nadherny -  zlute listy, mlhy ... U nas jsou ty palmy zelene po cely rok :-|

0 0
možnosti
AS

no, ale podle těch tvých fotek to vážně vypadá, že už je skoro podzim. Já září můžu. A podzim taky, neboť mě tady zbývá už jen dva týdny do jara. Juchůůůůůů ;-)

Moc pěkné. R^

1 0
možnosti
Foto

Ale i kdyz mate jaro, Vanoce (a pripravy na ne) vas tam neminou ;-D Doufam,z e se muzeme tesit na jarni fotky :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Což o to, podzim dokáže být na pohled skutečně krásný, ale jak říkávala jedna moje dávná známá: "Nestraš v létě Mikulášem.":-)

1 0
možnosti
Foto

Jeee, na Mikulase jsem zapomnela a uplne jsem ho preskocila ;-(

0 0
možnosti
Foto

Podzimem mě vždycky potěšíš:-)

A Vánoce? Ty mě nestresujou-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Me Vanoce zacnou stresovat az se objevi v obchodech (coz bude hodne brzo) ...

0 0
možnosti
Foto

Už se zase těšíííme na Jéééžiška, copak nám asi nadělí!!R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Pockejte s tim az na zari, az budou v obchodech vanocni ozdoby! ;-);-D

0 0
možnosti

Kuš! ... s Vánocemi ... .-)

2 0
možnosti
Foto

Prvniiii!!!! Letos jsem byla uuuplne prvniii!!!! R^;-D

2 0
možnosti