Diskuse

V nebi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Modré a krásné...a karma prostě.

1 0
možnosti
Foto

Pěkné, vzdušné, hřejivé :-)

1 0
možnosti
Foto

Vzdusne ano ... ale tam nahore je pekna zima!!;-D

0 0
možnosti
TG

Moc pěkný a poetickýR^:-)R^

1 0
možnosti
DT

R^ Nádherné! Tak nádherné, že jsem mimoděk klikla na karmu dvakrát. :-)R^

4 0
možnosti
Foto

Ja jsem chtěl také dát dvě, ani u Dany se mi to nedáří. Možná že ano, dyť já se to vlastně bál vyzkoužet. Bude tedy na čase. Všem přítomným i nepřítomným přeji teplejší dny! TY KAMILA ALE ASI URČITĚ MOŽNÁ PRAVDĚPODOBNĚ MÁ, TA SE MÁ!:-)

2 0
možnosti
Foto

:-) garmu samozrejme máš

R^

5 0
možnosti
AS

se divim, ze o tom Kamila vubec pochybuje, ze? ;-)

2 0
možnosti
ZS

Kamilo, garma a doufám, že se mi přání splní:-)

... moc pěkné R^

1 0
možnosti
Foto

Diky Zuzko :-) Pokud se prani nesplni, mela jsem pravdu ja s tim letadlem ... ale v nebi urcite vedi, o cem mluvi :-)

1 0
možnosti