Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Ta poslední fotka mě fakt dojala. Takové blbce jsem viděl jenom na hotelu Fontána a byli to bývalí východní Němci, kteří si rozdělali oheň na asfaltu a opékali si nad ním maso. Začátek i průběh vynikající super fotky, ale ten závěr to je fakt docela síla, bohužel negativní.

0 0
možnosti
Foto

Jiny kraj - jiny mrav. Na ruzne akce se uzavre treba cela ulice, lide si tam postavi stanky, na ulici se vari jidlo i ji (samozrejme se vsema patricnyma povolenima z radnice a pritomnosti policajtu) ... Spanel zasne nad kucharovym umenim - Cech nadava do blbcu :-)

2 0
možnosti
LC

Super v jednom jsem jel do kopce a vezli mne dva poláci - basketbalisté;-D;-D;-Dopravdu zážitek.

2 0
možnosti
Foto

Ja nechapu, jak se tam pred par desetiletima mohla narvat cela rodina i s kuframa a se psem jet na dovolenou ;-D

0 0
možnosti
Foto

Pro mne to červené :)

1 0
možnosti
JK

Líbí se mi ten švenk na čtvrté zdola :-)R^

1 0
možnosti
LB

;-) zelené autíčko by nebylo? KarmaR^

1 0
možnosti
Foto

Dekuji!! Zelene bohuzel :-(

0 0
možnosti
VG

Ta poslední fotka to je "síla". Chlápek si na ulici klidně udělá maxioheň a nikoho to nezajímá. Ten rozteklý asfalt bude po něm opravovat kdo?  V které zemi jest toto možné ?:-/

1 0
možnosti
Foto

No on si ten ohen kliden udelal pote co se silnice uzavrela po ziskani povoleni a za pritomnosti policajtu. Asfalt to diky deseticentimetrove vrstve pisku prezil. Ulice jsou taky od toho, aby se v nich lidi bavili, ne jen aby po nich chodili do prace a z prace ;-)

2 0
možnosti