Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J79a83n 89Š81i44k

3. 5. 2020 17:19

Samozřejmě, že informace byly. Dobře si pamatuji, jak jsem jednu, myslím lednovou či únorovou neděli, seděl u PC a prohlížel si kolik e-shopů a lékáren nabízí roušky. Objednávku v lékárně jsem udělal. Bez roušek, protože jsem si vyhodnotil, že stejně nebudou potřeba a kdyby náhodou, že je jich všude dostatek. Myslím, že podobně v té době uvažovali všichni. Později na DVTv mluvil jeden majitel e-shopu, jak objednávka roušek raketově roste. Zase jsem mávl rukou. A pak najednou nic....Nejsem sice člen vlády, který má svoje poradce, ale kdybych byl, možná bych je taky neobjednal, minimálně bych byl velmi pomalý...Proto nikomu nenadávám, ani si na nic nestěžuji. Přestože máme navíc pokažený šicí stroj :-) Přeji Vám hlavně hodně zdraví a slunce do Španělska

1 0
možnosti
PM

No já si 28.1. objednal respirátory 2 třídy (20ks za úžasných 600,-), chvilku poté, co náš ministerský kašárek mluvil o tom, že se nás to netýká. Ale nikoho nekritizuju, protože jsem si napůl připadal jako plašan (ale řekl jsem si, že když z toho nic nebude, tak je postupně sdělám někdy při práci nebo věnuju).

2 0
možnosti
MV

Kamilo, zdravím a přeju častější spaciry po venku a hodně zdraví. Fajnovej květen přeju

0 0
možnosti
Foto

Kamilo, přeji úspěšné zdolání korona období celému Španělsku! Tento jazyk neovládám, ale rád se do něj zaposlouchám...

0 0
možnosti
Foto

Dávejte na sebe pozor.

0 0
možnosti

Díky za reálné, pravdivé informace.

Hodně štěstí, Kamilo!

0 0
možnosti