Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I když mi slovo "toxický" k charakteristice lidí a jejich vlastností moc nesedí, něco na popisované skutečnosti opravdu je. Oni ve skutečnosti existují lidé, kteří po chvilce otráví každého a dovedou například otrávit i prostředí, v němž se náhodně objeví.Tím více, když se někde vyskytují pravidelně. A jedna "toxická" politická osobnost je schopná zničit i celou zemi, v níž vládne.

0 0
možnosti

Pro tyto lidi platí:

„Nemůžete-li sloužit jako jiný příklad, tak alespoň jako odstrašující.“ » Albert Einstein.

0 0
možnosti

Taky je to o tom, asi, že každý vidí to, co chce, nebo se mu hodí.To se teď stalo módou.

Díky za blog!

0 0
možnosti
Foto

Díky za navstevou Davide :-)

0 0
možnosti

Mně se to líbí.

Karma.

0 0
možnosti

Já si myslím, že záleží na osobnosti. To, co někdo považuje za toxické a unavuje ho, tak druhý člověk nemá problémy. Něco jiného být zlý, agresivní... Clánek R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Presne tak, je to vec subjekivni. Nekam to slovo rada. Dik za navstevu :-)

1 0
možnosti
Foto

Obrat "toxický člověk" se mi nelíbí. Je to snaha míchat exaktní přírodní vědu (chemii) se subjektivitou lidské psychiky a připadá mi to velmi ošidné. Neřku-li toxické;-)

Za článekR^

5 0
možnosti
Foto

Presne tak, je to skarede slovo. Diky za navstevu Jane :-)

1 0
možnosti