Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Zajímavé psaní o zajímavých věcech.R^

0 0
možnosti
Foto

ještěže můžeš pivo :-)

1 0
možnosti
Foto

A Jesteze toho moc nevydrzim a jsem namol z jednoho ;-D diky za navstevu

1 0
možnosti
JB

Fajn, že to u vás funguje, u mne je to jednoznačně spojené se změnami počasí a těm se holt nevyhnu.

0 0
možnosti
Foto

Pokud je to pocasim tak soucitim s Vami. A doufam, ze jeste aspon nasla leky, ktere Vam utrpeni zmirni co nejvic.

0 0
možnosti
Foto

Díky za tip a hezky večer; -)

1 0
možnosti
MT

Offtopic postřeh: je to pěkný příklad, tak lidé ne/přijímají i úplně nepatrnou odlišnost. Jaké to pak asi je, lišit se nějak viditelněji a ne z vlastní volby.

.

Tolik k té naší vyhlášené liberálnosti:-)

0 0
možnosti

Já nechápu, proč určití lidé si musí do Čechů kopnout při každé příležitosti. Co já osobně vidím tady v Čechách a i co mi říkají cizinci, tak liberálnost u nás skutečně existuje docela výrazná.

0 0
možnosti
LB

Nedávno jsem v televizi videla pořad o cukru - prý závislost na něm je porovnatelná s drogami a na tomto faktu si zkládá potravinářský průmysl. Cukr (v tom lepším případě) se přidává i do takových výrobků, kde bychom ho nehledali. V horším případě se přidává glukozo-fruktozový sirup, který krásně polechtá chuťové pohárky aniž by uspokojil receptory v mozku a tak ten chudák žádá další a další porci cukru. A tak kupujeme další a další potraviny...

Každopádně palec nahoru, já bez cukru vydržím maximálne dva dny :-/

2 0
možnosti

JJ, cukr je horší než heroin.

1 0
možnosti
JB

Toto musím vyřídit bratrovi. Máme migrénu v rodině, ale tak nějak po čtyřicítce se mamce i mně skoro ztratila. Píšu skoro, protože chraň bůh, abych potkala někoho, kdo je moc navoněnej, nebo zacítila terpentýn, nebo odlakovač, něco chemického, a něštěstí hotovo. Tak se tomu snažím vyhýbat.

Jenže, bratr má asi 120 kg. Miluje jídlo. Sladké, slané, tučné, všechno jedno. Ale třeba se kvůli migréně, kterou trpí kupodivu i po čtyřicítce, a nějakou dobu toho sladkého vzdá.

Jinak, doporučuji mazání Migrastick. U ná se už asi nesežene, ale na ebay jsem ho koupila, teď nevidím ani tam... tak snad doplní zásoby, někde. Je skvělý.

1 0
možnosti
Foto

Snad mi to pomuze, kdyby to byl univerzalni receptor bylo by to skvely, ale ono to tak bohuzel nebude ;-(

1 0
možnosti

Tak to je skvělý objev! Jasně, že se dá bez mlsání sladkostí žít. A jsem ráda, co jste napsala o tom ovoci, i sušeném. Myslím, že i když je to sladké, tak přírodní, a to je o něčem jiném.

S tím nabízením to může být až otravné:-)), pořád to vysvětlovat. Ale je to jako s těmi vegetariány, jak jste napsala. Ať si každý jí co chce, že?

Držím palce, ať už Vás migréna vynechá navždy...

A díky za tuto zkušenost.

1 0
možnosti
Foto

Diky za navstevu. V ovoci toho cukru bude o hodne min a clovek tak do sebe dostane mensi davku najednou nez z coly nebo cokoladovych tycinek

0 0
možnosti
Foto

Kamilo, gratuluji! Jinak pro další zlepšení si gůglem vykouzlit: http://www.OPC-Franz.de (nebo i jiné). R^R^ Ať hlava netřeští!!

2 0
možnosti
Foto

R^Kamilo, důležité je, že jste objevila něco, co opravdu funguje a zbavila se toho trápení. "Vnucovače dortíků" a nevěřící Tomáše berte s humorem:-)

Mějte krásný den:-)

2 0
možnosti