Diskuse

Opatrnosti není nikdy dost

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Maminka mně říkala, že i na záchod pojedu autem. Jezdila jsem moc ráda i ty dálky a se zpěvem. Pořád jezdím ráda, ale bohužel sama.

Chybí mně takové - podívej se napravo, to je krása - pojď se podívat na tu zříceninu - je tma, tak hlídej se mnou cyklisty a chodce - jdeme na houby...........

Jak píši - jet sama, je to "na houby.":-/

1 0
možnosti
Foto

Cestovat sam nebo s nekym - vse ma sve vyhody a nevyhody. Preji dobre spolecniky na cesty ;-)

1 0
možnosti

R^Zrovna včera jsem jela sama v autě a zpívala si s rádiem na plný pecky. A byla ráda, že mě nikdo neslyší;-)

2 0
možnosti
Foto

Me ted obcas i slysi ... nemam v aute klimatizaci, a obcas se rozjedu na semaforu uprostred mesta ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^ Zdravím Vás, Kamilo, a užijte si cestu. (Ale dávejte na sebe pozor; byla by Vás škoda!):-) R^

1 0
možnosti
Foto

Diky Emrichu .. a pozor davam :-)

0 0
možnosti
Foto

Nemusím vlakem, busem ani letadlem. Za volantem, Kamilo, jak píšeš, je člověk svým pánem. Zastavíš, porozhlédneš, a mydlíš ho dál ve vlastní režii. Přeji Ti pohodové ježdění i zastavování!!R^

2 0
možnosti
Foto

Dekuji Horste a taky preji stastne cesty :-)

0 0
možnosti

Kamilo, mám ráda lidi, kteři "ladí". Vaše fotky, blogy, vizáž, ne-televize, single výlety = skvěle vybavený člověk pro život!

Tak ať se Vám daří, a i ten příští výlet!:-)

2 0
možnosti

moc rad jezdim sam, ale to pochopi jedine ten, kdo nekdy sam vyjel...

pekny cteni, diky

2 0
možnosti
Foto

Presne tak, musi se to zkusit. Diky za navstevu Marku :-)

0 0
možnosti
Foto

Kamilo, prostě závidím...tři fešáky na mušce, které z nás se to povede???;-DR^

1 0
možnosti
Foto

To musi mit clovek obrovsky stesti, a ja jsem ho mela. Takova prilezitost se naskytne jednou za zivot. :-) Diky za navstevu

0 0
možnosti

Tedy šťastmou cestu! :-)Leč vlakmo je to lepčejší, neb si třeba bez obav můžete dopřát pivo.

4 0
možnosti
Foto

R^Kamilo, tak stasnou cestu a hezky si uzijte dovolenou. To o davani si pozor Vam radit nebudu, na to jste uz dost dospela;-)

4 0
možnosti
Foto

Diky Honzo, a napodobne!

1 0
možnosti

A ktereho z tech tri fesaku byste volila? :-)

1 0
možnosti
Foto

Pani, Vy jste strasny pako :-P;-D

0 0
možnosti