Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Krásně kaleidoskopické, tajemné. R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^Kamilo, krásné. Moje fantazie si medí a děkuje:-)

0 0
možnosti
Foto

Grošákův test mám už hrozně dlouho slíbený. Tak teď můžu jako "úrok" požadovat testování ve Vaší zahradě. Otázka je, jestli to nezmate i veleváženou paní psycholožku. 

Překvapivé, opravdové...zajímavé koukání. Skoro každý obrázek se mi chtělo pojmenovat...R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ nádhera, zaměstnala jste mě rozhodně na delší dobu než by mě zaměstnalo všech deset Rorschachových obrázků a odpovědí bylo rozhodně více.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé..., po večerech si budu číst ve vašich obrázcíchR^

1 0
možnosti

Až oči přecházejí ... Chtělo by to přechod pro oči! .-)

1 0
možnosti
Foto

A zase krásné krasohledy!:-)

1 0
možnosti
AO

tedy těšila jsem se na zahrady.... protože jsem netušila, co to ten Rorschach je... Ale tak mě to nadchlo, že spustit z toho oči bylo velmi složité... nádhera! skvost, děkuji velice ! :)R^

1 0
možnosti
Foto

Vzpomněla jsem si na dětstvi - milovala jsem kaleidoskop. Moc se povedlo! Takže díky, Kamilo! R^:-)

1 0
možnosti