Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kamilo, v takovém lese bych se nebála ani kdyby tam byl vlk... naopak. Ráda bych ho potkala. Ale jsou prý u nás na Kokořínsku. Nevím, kde jste fotila. Ale je to krásné.

0 0
možnosti

Já se nebojím, já se nebojím, jen když tu není vlk a sova. 

Taky jsem se tentokrát nebála.;-)

Krásné, Kamilo. R^R^

0 0
možnosti
Foto

Mel tam byt bubak ;-( ale nejde to ;-(

0 0
možnosti
Foto

Nádhera, na pohled i k poslechu. R^R^

0 0
možnosti

R^Karma... les mám ráda, a proto jsem se nebála ;-)

0 0
možnosti
Foto

No na te nejtmavsi nejstrasidelnejsi se mel objevit bubak ... ale nejde to ;-(

0 0
možnosti
Foto

Dani moc pěkné, ta poslední fotka je jako z pokladnice. R^

0 0
možnosti
Foto

sorry jméno, jasně že Kamilo :-) . To mám z toho , když mě navštíví tchyně ;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS