Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak to tak vypadá, příroda se nakazila od Tesca (vánoce začínají v září).;-D Ale trochu vážně - obrázky moc pěknýR^, myslím že jste právě získala dalšího pravidelného čtenáře;-)

0 0
možnosti
Foto

Od Tesca a od vsech penezchtivych obchodnich retezcu i neretezcu ;-D Tak to jsem moc rada ;-)

1 0
možnosti
JH

Tak trochu na  mě padla nostalgie, jako když procházíte pod stromem a pohladí Vás listí a pak p-a-d-á-á-á dolů, do koloběhu.

0 0
možnosti
Foto

Jen doufam, ze si na to padani listi jeste dlouho pockame :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, a podzim mám rád, ale at ještě chvilku zůstane tam kde je. Jinak  fotečky potěšily:-)

0 0
možnosti
DT

Krásné! R^:-)

I když... pozdzim ať si ještě chvíli zůstane, kde je. :-)

2 0
možnosti
ED

Vánoce jsou tu "co by dup". Nerada to říkám, ale je to tak. Předevčírem byl přeci březen a najednou končí srpen. 

Žila jsem v zemi, kde se roční období téměř neměnily. Nic pro mne. Od té doby si užívám každou změnu ročního období. Léto bylo fajn, ale podzim bude krásný a těším se na sníh na horách. Pak se ohlásí mé oblíbené jaro...a jsme zase zpět v létě. :o)

0 0
možnosti
Foto

R^hezké obrázky, jen není ještě brzo, v obchodech  ještě neprodávají ani kolekce;-D:-)

1 1
možnosti
Foto

Ja jsem ale kolekce chtela predbehnout ;-D

0 0
možnosti
Foto

pak už jen zima, jaro a je to zase léto :-)

1 0
možnosti
Foto

... a tak porad dokolecka :-]

0 0
možnosti
Foto

p12 chci na vánoce :)

2 0
možnosti