Diskuse

V nebi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkné nebe šmolková modř a v tom ta bílá, dobrá kombinace s těi létajícími sochami.

1 0
možnosti
Foto

nelitaji, stoji na oblaccich ;-)

0 0
možnosti

..dobrý nápadR^..a nyní si jdu něco přát..;-)

0 0
možnosti
Foto

Pak dejte vedet, jestli se splni ;-)

0 0
možnosti
Foto

Koukám, že se tady vesele garmuje ;-D

Ale opravdu po zásluze, nápad s nebem je moc pěkný. Zvlášť obě fotky se sochami světců. Mnohonásobná garma R^R^R^ (garmošku naštěstí nevlastním, ani po ní netoužím ;-))

0 0
možnosti
Foto

Dekuji Marku! :-) To nebyly sochy! Oni byli v te vysce jen zmrzli az na kost ;-D

1 0
možnosti
Foto

"Garmu" jsem dal, takže si budu něco přát. Ale co? Už vím, aby se Vám stále dařilo dělat tak krásné fotky, jako jsou třeba ty dnešníR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Diky, budu se snazit :-)

1 0
možnosti
Foto

Dal jsem garmu a jsem v očekávání:-).

0 0
možnosti
Foto

Pak dejte vedet. Pokud se nesplni, budu tam zas muset nekdy zaletet a rict jim, ze to bylo letadlo!!!!

0 0
možnosti
Foto

Zabloudila jsem do Vaseho reviru :-)

0 0
možnosti
Foto

Teď už mám jasno zda do nebíčka nebo do peklíčka. R^

(teda ledaže byste mě zviklala volným pokračováním "V pekle")

2 0
možnosti
Foto

Odkazuji na Karla Bohacka ;-);-D

1 0
možnosti
Foto

právě jsem se vrátil z oblaků:-)

2 0
možnosti
Foto

Priste budu muset vyfotit nejaky Hrad :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS