Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

R^ Nádherné, některé jako by měly obličej. :-)

0 0
možnosti
Foto

Taky mě tato místa přitahují jako magnet... Krásně nafoceno.

0 0
možnosti
Foto

R^původně jsem chtěl vyrazit do Španělska, ale zdá se, že časem tam už budu jako doma.:-)

0 0
možnosti
MI

R^ Můj tip: ani se vám odtamtud nechtělo, ale zároveň jste se těšila do nějakého mnohem útulnějšího prostoru ,,,?;-)

0 0
možnosti
Foto

Opuštěná fabrika, fotografův ráj.  R^

0 0
možnosti

..za pár let nafotím zřejmě něco podobného u nás pod barákem..developer vystavěl krabici z kovu a betonu s předraženými byty..nikdo je nekupuje a ten hnus chátrá..proč hnus? Postavte něco takového ve čtvrti, kterou zdobí krásné vilky z období první republiky Rv. A navíc už nemáme výhled na travnatý kopec, kam chodí rodiče s dětma pouštět draky..  nicméně, dobrá práce ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Zajímavé a nevšední, rozhodně ne nudné. Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, i za to, že sám už do těch schodů nemusím. :o)

Pěkné záběry jsem pohledal.

1 0
možnosti
Foto

Moc hezké. Četla jsem někde, že podobným způsobem jsou ve Španělsku opuštěné celé vesnice. To by mohlo být také zajímavé.

1 0
možnosti
Foto

Těch je opravdu hodně ... nedávno dokonce vyšla celá knížka o opuštěných vesnicích jen ve valencijské provincii ...

0 0
možnosti
Foto

Velmi zajímavé. Líbí se mi zejména to zařízení obalené prachem R^

1 0
možnosti