Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Poetické ranní bloudění...

0 0
možnosti
Foto

... krásné :-).

Ovšem pod pojmem "renesanční ráno" se mi vybavily i jiné asociace ;-)...

0 0
možnosti
Foto

neni nad procházku....od pc:-)

0 0
možnosti
Foto

me prochazce ale chybi zastavky, clovek by si mel chvilkama odpocinout a nacerpat sily ;-)

0 0
možnosti

Posilam kamna do dalekeho Spanelska, opet jsem diky Vam vyrazila na vylet v pohodli kresilka u pocitace :-)

0 0
možnosti
Foto

Dekuji za kamna :-) Jsem rada, ze se Vam blog libil :-)

0 0
možnosti

nemam co rict, Kamilo. Skvely blog a vic takovych. Historii miluji a desne mi chybi. Takovehle male neplanovane vylety jsou presne to, proc mi je smutno po Evrope. 

R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Dekuji :-)Jedni znami z Australie byli Evropou nadseni, svechno jim prislo strasne blizko :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný...mám favority...4003 a 4026, ale našel bych i další :)

1 0
možnosti
Foto

Super!! My takhle jednou v noci zaparkovali auto v úplné tmě v Rakouských Alpách a po ránu nás úplně ohromil pohled na Glossglockner. Sice to bylo ráno z trochu jiného soudku, ale také krásné!

0 0
možnosti
Foto

To musel byt pohled! Mne se jednou taky stalo ze jsem zaparkovala u nejake prehlady u mesta Cuenca a rano kdyz jsem se probudila prochazeli se tam jeleni.

0 0
možnosti
Foto

R^Nádherný výlet:-)

1 0
možnosti
Foto

... stejně jako ten Váš po Praze ... a to ani není potřeba utrácet za letenky ;-D

1 0
možnosti

Krásné!!! Karma... R^

1 0
možnosti