Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A98l55e17n63a 86O36u53z90k30á

11. 1. 2014 18:02

Kouzelný zážitek.. :) díky moc! :)

1 0
možnosti
Foto

Krásný blog! Procházka pomerančovým sadem, to je sen R^R^R^

Dovedu si představit, že to není jen tak, určitě je za tím kus tvrdé práce, aby z toho opravdu něco bylo. Podobně jako například s vinohradem.

Ale s pomeranči prodávanými v Česku mám vážný problém, jsou prakticky nejedlé.

3 0
možnosti
Foto

Prochazka pomerancovym sadem je nejhezci, kdyz stromy zrovna kvetouv... a pak taky kdyz na nich jsou zrale pomerance ;-D Hodne majitelu sadu s pomerancovniky se o ne ale nestara, protoze dulezite je vysadit (=dostanou dotace) a sklizet se uz tak nevyplati.

0 0
možnosti

Kde přesně jste to fotila? Jsou tam větší zahrady a zahradnictví?

0 0
možnosti
Foto

Pole plná pomerančů, mandarinek, kaki, broskví a hroznů - ovocný ráj ;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásný, mňam, mňam, dala bych si šťavnatý pomeranč nebo mandarinku. Nejdou mi smajlíky. :-(

0 0
možnosti
Foto

Zkuste salát z pomerančů, cibule a tuňáka, s pepřem, solí a olivovým olejem! ;-)

1 0
možnosti

Osvěžující! Vtipné..:)

0 0
možnosti
Foto

vitamím C jsme viděli...co ještě ten pohyb?:-)

1 0
možnosti
Foto

Pohyb na fotkách je, na citrusovém lovu jsem ušla víc než 5 kilometrů ;-D

1 0
možnosti
Foto

Já neměl fakt sladkou mandarinku, ani nepamatuji :)

1 0
možnosti
Foto

Ja pred chvilkou kdyz jsem konzumovala modelky ;-D

2 0
možnosti