Kamila Branna

No nazdar! (fotomatiné)

... řekla jsem si, když jsem uviděla téma na lednové fotomatiné. Nakonec jsem nemusela ani do Pyrenejí, ani do Teruelu, ani do Granady, a sníh, rampouchy, ledovku i námrazu na okně se podařilo nafotit  i v patnáctistupňovém zimním vedru.

13.1.2015 v 7:47 | Karma: 16,72 | Přečteno: 460x | Diskuse| Fotoblogy

Kamila Branna

Ja ja ja (fotomatiné)

Mohlo by to vypadat na opakovaný překlep - písmenka "h" a "j" jsou na klávesnici hned vedle sebe. Ale ne. Ve španělštině se dá říct "no tengo palabras" (nemám slov), ale "no tengo letras" (nemám písmen) by byla lež jako věž. "H" ve španělské abecedě přebývá - nevyslovuje se - takže slouží jenom k páchání  pravopisných chyb.

13.4.2014 v 9:21 | Karma: 14,25 | Přečteno: 478x | Diskuse| Fotoblogy

Kamila Branna

Fotomatiné: Bílá čára ... a na jejím konci drak

Čáry můžou být nekonečné, mizet do ztracena, rozdělovat, spojovat, vést přes rozpočet, být na startu i v cíli, malovat osudy na dlaních, a pokud jsou trochu při těle můžou znamenat odvážná rozhodnutí. Můžeme pod nimi najít důležité poznámky, můžeme je hrát, můžeme čarovat. A někdy na jejích koncích můžeme najít například ... draky.

13.3.2014 v 8:12 | Karma: 16,05 | Přečteno: 363x | Diskuse| Fotoblogy

Kamila Branna

Fotomatiné: Brrrr

I ve Středozemí může být pěkná zima. Brrrr. A dokonce tu máme i sníh! S jediným rozdílem: sněhové vločky nepadají z nebe, ale rostou na stromech.

13.2.2014 v 8:04 | Karma: 15,97 | Přečteno: 448x | Diskuse| Fotoblogy

Kamila Branna

Ranní fotografické stolování (fotomatiné)

Z filozofického, sociologického i biologického pohledu má kombinace "fotomatiné + stůl" jediné logické řešení: SNÍDANI!

13.1.2014 v 9:25 | Karma: 16,25 | Přečteno: 655x | Diskuse| Fotoblogy

Kamila Branna

Fotomatiné: Moje ráno

Na severní polokouli teď zrovna není počasí na ranní fotografický lov ;-) Proto jsem na "Moje ráno" nešla od lesa, ale pěkně z tepla domova - vyčkávajíc, až si ono samotné ke mně najde cestu.

13.12.2013 v 7:39 | Karma: 14,25 | Přečteno: 479x | Diskuse| Fotoblogy